2016年2月8日 星期一

師傅即切吞拿魚 x 相撲手日式放題 (尖沙咀)

一般食放題都會揀時段一,但因為要遷就朋友放工時段,所以差不多九點先在附近食晚餐。
今次來到尖沙咀的相撲手日式放題店,喜歡門外的傳統裝飾和牆身,充滿日本風。店的面積挺大而且環境很寬敞呢。

所有的點餐紙會整齊地排放在盒內。一坐底,我地即刻拎住筆一直畫一直點,再一次過成疊給侍應生,但猜不到呢間放題既效率和反應時間咁快,記憶中全部食物一件不少、又密又快咁來!下次應該逐樣慢慢點。



首先,侍應生會向每枱的食客推來汽水冰櫃給我們挑選,很方便一路畫食物既我地!

另外餐廳有為每枱的客人送上一客湯和燒三文魚,誠意十足的湯水。

刺身方面,鮑片和玉子一直是我最愛。呢度既玉子好特別,是正方形粒狀,又厚身又甜,燒到好香口。而且刺身都好新鮮。

平日食放題我也不會咁早揀壽司,但呢度的壽司名改得好吸引,單是想就已經垂涎三尺,所以也不禁點了幾粒壽司。火灸海鰻,岩鹽燒三文魚,鯖魚,蟹棒等。另點了創作壽司:蟹籽腐皮。鰻魚肉鬆菠蘿卷。


炸物:真係即叫即炸,每件都熱騰騰的~

串燒:糖心有機菠蘿係我既!!燒得夠香口,好味道~

呢個叫料理十勝牛乳水餃鍋,又係因為牛乳而點的,餃子泡在牛乳鍋中也嘗得出煎的香口的口感,雖然咁大盤,但我都可以吃光光所有水餃。
材料十分足料,鍋有七八隻餃子和雞脾菇,菜和金針菇,餃子的肉味不會好重,但充滿陣陣的菜香味,混牛乳湯真係一流。

燒物:鹽燒雞翼,焗廣島蠔,燒多春魚,鹽燒鯖魚,七味香蒜茄子,燒龍脷柳,燒豆腐,全部都好入味,完全不用醮任何醬也可以食得出食物的鮮味。不過最驚喜係茄子,味道層次豐富,有七重口味呢,拍得住大排檔燒的高水準。


最期待的時刻到了,每逢四五六日相撲手都會請師傅開吞拿魚,表現一下刀功。


我都不甘後人,但原來一碟三件都超厚身!食落好鮮甜,又無根,有入口即溶的感覺。

排完隊觀摩完畢,打算又密密食,誰知餐廳又突然敲鐘,笑說有生蠔剛剛由日本空運抵港呢!很多食客也藉機去排隊取蠔,一人生三隻,如果不夠仲可以再去排隊呢!
(在點刺身時,也嘆息為何剛巧沒有生蠔,想不到竟然可以滿足食蠔呢個心願!!)
同一般任食的Gelato不同,呢款生蠔海水味不會好重,但勝在蠔鮮味重,又夠爽口,贏曬~


想不到驚喜真係一浪接一浪!餐廳突然漆黑一片,原來在場有兩位食客同時生日呢,餐廳準備了一個特製又高貴的生日蛋糕--特製白拖羅Cake,生日蛋糕係用藍鯨白拖羅最昂貴的部分製成。(下次生日一定要來!食左呢個可翻本!)
最後,我們還嚐了餐廳是日的朱古力燉蛋甜品作總結,畫上一個完滿的句號。

性價比頗高的一頓豐盛日式晚宴!Nice!


餐廳:相撲手日式放題 (尖沙咀)
地址:尖沙咀寶勒巷6-8號A盈豐商業大廈2樓全層

*餐廳侍應生收碟的速度好快,不會堆積多餘食物碟在枱面,騰出空間放我們海量的食物

沒有留言:

張貼留言