2016年2月3日 星期三

用熨斗食烤肉 x 熨烤達人 (旺角)

現在韓國餐廳開到成行成市,很多時用餐都取決於朋友的私心推介或者網上平台的介紹。最近一次又同朋友為了gimmick而去韓國燒烤餐廳,但今次係班朋友主動燒著我,齊齊去洗衣街朝聖。韓燒食得多,但用熨斗板燒野食都係第一次,都幾特別!



蛋漿混合芝士,泡菜,栗米,滑蛋口感再昇華,但可惜不設refill.


鐵板 Iron man 的餐牌插圖大大幅又影得幾唔錯。

首先被這個手攪飯吸引了! 一定要試!

手攪飯變成全自家制的手筒。

餐廳會提供手套,先搾碎紫菜,再將沙律醬,tuna碎,小脆粒,
青瓜絲,蟹籽,飯粒混拌,自家手動攪,再塞入雪糕筒,食得好滋味!

但如果由兩個大筒轉5-6個細筒會仲正!成班人share仲開心。

水冷麵的冰是用自制的水果冰棒,見到有藍莓,士多啤梨和奇異果,仲有蘆薈粒。

待冰條溶係冷麵中,入口更感到冰冷可口,麵條好幼身,一邊食仲有陣陣的水果香。

我叫左杯推介的lychee cidar, 真係好大杯,要兩個人share先得掂!


朋友堆叫左烤肉,大家都熨得好起勁,火烤得特別旺盛,好彩有吸油煙的氣咀,全程都唔會話有好強勁的油煙味,我地都食得幾舒服。




炸雞食得多,咖啡紫薯炸雞既組合都係第一次試。

雞肉炸得好香脆,加上底層的咖啡紫薯蓉,微甜口感真係好特別。



餐廳:熨烤達人 Mr. Iron
地址:旺角洗衣街147號地下

沒有留言:

張貼留言