2016年2月3日 星期三

朗晴坊開餐 x 屋喔 (旺角)

在朗豪坊睇完戲,去左附近的朗晴坊開餐,勝在夠多選擇同抵食。




在台灣出世既朋友拉左我去一間台式餐廳,
她說之前在中環食過覺得幾有台式風味之餘又twist到新元素,覺得不錯所以再回頭。

剛巧碰上萬聖節,店內店外都有擺放不少扮鬼扮馬的萬聖道具。戶外戶內都貫徹到萬聖節黑暗的元素,挺有心思的!

先看看餐牌,對辣味的意大利麵十分感興趣,加上有明蝦呢個在日本料理受歡迎的成員,令我更想試!另只需加$28就有甜品跟飲品,最後決定要Set 兼揀左Cheesecake跟餐做甜品。

點了杯招牌奶茶,香芋珍珠奶茶,茶味香濃又有陣陣香芋味。

 珍珠口感煙韌Q彈,但不是膠膠地,好易嚼!我呢個珍珠控略嫌不夠珍珠,但整體都好飲!

朋友點了杯鮮奶冬瓜茶,我也嘗了一口,茶味濃,第一啖就飲得出有極強既冬瓜味,清潤又甜,飲落覺得是加入薏米製作而成。

香乾辣明蝦義大利麵$72,食不出有辣味!?我要辣!!
是我承受辣的能耐大了,抑或真的沒有辣味?但好彩醬汁夠濃,可以包緊整個麵。

超多香辣明蝦,即係蝦乾,微鹹既味好好味~
整個意大利麵有蕃茄醬和香葉 配合,不過不失~

意大利飯(Risotto)採用正宗珍珠米, 飯味又濃又香,好滿足!~海鮮的組合也挺豐富,有青口,蝦,魷魚圈,元貝和蜆肉。

Risotto的飯粒吸取了海鮮的鮮味,海鮮味超濃郁,推介!
喜歡食意大利飯的朋友就不要錯過。我同朋友都爭住要幫手清這個飯。

芝士餅,甜品細細件最岩晚餐後想淺嚐甜品的胃口。

想不到在旺角地帶也可以試到價錢不貴的台式菜,真的不錯~

餐廳:屋喔 (旺角)
地址:旺角砵蘭街215號朗晴坊4樓

沒有留言:

張貼留言