2016年2月3日 星期三

完全體驗到韓國的風味 [Bingo & Cook]

是日飯局是由好友選擇的, 她黎既目的只有兩個:1. 韓式炸雞 2. Honey密瓜甜品

餐廳在銅鑼灣的中心地帶, 人流很旺的駱克駅(即鄰近京都商業中心, 另一美食集中地),
剛到埗就被餐廳的環境和設計所吸引! 大幅的食物圖真係吸引到我流曬口水love

原本約了她六點半在餐廳等, 但因為放工時間, 地鐵實在太多人了,
所以我遲了半個鍾才到達餐廳, 在趕過去的路途中, 她發了餐牌&Drink List給我看看








餐廳會免費供應一支礦泉水, 但要另一支便要收取$10 (建議餐廳增設暖水讓食客享用)

既然朋友的目標咁清晰, 當然要咐和一下她, 我都選了一個芝士麵smile $92

這個芝士麵真係正到哭, 每條麵條都夾雜住芝士, 好濃郁好味道! yummy

朋友期待已久的炸雞 $168, 以這個價錢但有咁多件好食既炸雞, 加上原條魷魚真係抵到爛!
坊間為節省成本, 一般都只會比薯條, Bingo 既Whole Squid真係睇到我目瞪口呆!!!

加上, 魷魚好好嚼又軟身, 不會好似年糕咁啃幾分鐘都未落肚, 真係好推介!lol

甜品時間!!!! 點了蜂蜜密瓜冰 $120
其實餐廳呢個甜品真係誠意十足! 師傅會用刮雪糕的方法刮出密瓜肉再鋪成一層層!

冰有香濃的牛奶味, 加上水果的附和, 整個甜品變得好似好健康, 食得好起勁!!

呢個哈密瓜甜品, 用了我(地)九牛二虎之力終於成功K.O~
朋友已經飽到早就停左手, 我仍努力食.食.食 love

臨走前, 細心留意Lift牆上的壁畫, 真的好美! 下次一定會再Encore!!

餐廳:Bingo & Cook
地址:銅鑼灣駱克道487-489號駱克駅2樓

沒有留言:

張貼留言