2016年3月17日 星期四

拉絲芝士年糕拉麵鍋好正 .三清洞摩西 (銅鑼灣)

仲有幾個月先去韓國旅行,但個心一早已經去左搵oppa,心繫又身繫韓國美食的我又忍不住同朋友去左吃韓國菜。今次不是一般的韓燒或韓式料理,而是年糕鍋!!
韓國美食炒年糕已經登陸香港渣甸中心,一大鍋材料超豐富又養眼,單睇賣相就已經十分吸引。



買左下午戲飛睇戲,當然先去醫肚,這間餐廳 Lunch 的時間超長呢,由中午12點至下午5點,如果不是肚餓都可以睇完戲再去吃,但我實在是太餓了。

我們原本打算點個 2人set (2people) $180,只是有好多配料都想加,所以另加錢加配,計起來兩個人除番開都不算好貴。


年糕鍋選了兩個配料,海鮮是必點吧。以新鮮做湯底入口清新,配以甜辣調味醬,不會太辣,微辣混少甜的口感好滋味,簡直是味蕾的享受!

我不吃牛肉所以選了部隊午餐肉,原來以為會被湯沉到腍曬,但想不到火腿肉挺新鮮,即使在煲裡滾了又滾都沒有解體呢,還有腸仔,吃落仲有陣陣鮮肉的味道。年糕煙煙韌韌,嚼勁十足,口感豐富。

Step2 年糕內的麵 $25
有四款:拉麵,韓式粉絲,烏冬,細麵,
當然是選拉麵,配上芝士吃真係好正。

Step3
配料有我最愛的魚餅 oden,有粒又有片切,口感豐富。
紫菜卷以粉絲代替米飯,吃落不會有太大的飽肚感,讓我從胃可騰出空間吃芝士呢。炸餃子的外型好似個笑臉般,大大件又釀了粉絲和韭菜,吸吮湯底再吃一件落肚,食落好惹味。





$18/一款配料
另加cheese碎要加$25,一夾起麵條會有芝士拉絲的效果,睇得食得又玩得!

Step4 炒飯
品嚐年糕後,與朋友當然要追加這個
芝士炒飯 $35

這個拉絲芝士飯是由紫菜,栗米和芝士三劍俠組成,芝士與飯的比例一致,真係做到一口芝士一口飯。

唯一覺得美中不足從是飲品的選擇不多,但選了汽水sprite 和 fanta ,餐廳會另外附上一個冰杯和檸檬片$15@1,都幾周到。我鐘意新鮮,如果加入其他特色飲料應該更好!

食食下,餐廳侍應會向每枱食客夾一些炸野菜,脆脆地又不會好油膩,幾好食!又不時會幫我地睇火控制火爐,好彩有oppa幫手睇火先無痴底!

最欣賞店方的經理,雖然是韓國人,但會說廣東話和普通話呢,溝通完全無問題,又夠親切搞笑,與我朋友更加打成一片,好耐無試過有咁愉快的用餐體驗。我覺得搵大班朋友來食會再抵d,最適合四人以上的,這樣配料又可以多選幾樣了,有口福,哈哈。

三清洞摩西 Mukshidonna
銅鑼灣渣甸街50號渣甸中心1樓

沒有留言:

張貼留言